نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4537
-
الف
+

بازیگر «دلداگان» با سریال «بی همگان» به تلویزیون باز می گردد+تصاویر

«سمیرا حسن پور» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به جمع بازیگران سریال در حال ساخت «بی همگان» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، «سمیرا حسن پور» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «پایتخت1» و «دلدادگان» مشاهده کردند به جمع بازیگران سریال در حال ساخت «بی همگان» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» پیوست.

«مهران مهام» تهیه‌کننده سریال «بی همگان» در یک مصاحبه گفته است: با برنامه‌ریزی و نظم کار تصویربرداری در لوکیشن‌های بلوار ارتش، شهرک نفت، بهشت زهرا، کارواش، شفاخانه، چهار راه سیروس و بازار تهران ادامه پیدا کرد و گروه به جاجرود رفتند تا بازیگران جدید از جمله «سمیرا حسن پور»، «کاوه خداشناس» و ... نیز مقابل کمره بروند.

سمیرا حسن پور

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

«بهرنگ توفیقی» پیش از این سریال های «زیر پای مادر»، «پشت بام تهران»، «پدر» و «آقازاده» را ساخته است. سریال هایی که در همه آنها خانواده و چالش های اجتماعی روز جامعه به تصویرکشیده شد. 

بهرنگ توفیقی

سریال «بی همگان» هم به مفاهیمی، چون روابط افراد، جایگاه خانواده و هنجار‌ها و ناهنجاری‌های موجود میان روابط جوانان می‌پردازد که مخاطب آن گروه‌های سنی مختلف و خانواده‌ها هستند.

گفتنی است «مهران مهام» که تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارد، پیش از این سریال‌های «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش‌نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «کارآگاهان»، «روزای بد به‌در»، «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» را برای تلویزیون تهیه کرده که برخی از آن ها پیشتر از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون «کاظم هژیر آزاد»، «نسرین بابایی»، «سپند امیرسلیمانی»، «مهدی ماهانی» و «محمد صادقی» بازی می کنند. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر